مهـــــــــــتدیــن

دو کلوم حرف حساب

مهـــــــــــتدیــن

دو کلوم حرف حساب

اینجـا پستی ثابت نخواهـد بود. . .فقط این حال حالای من است

مهـــــــــــتدیــن
بایگانی
لوگوی ما
۲۵ مهر۲۳:۱۰

**من یک زنم و تو یک مرد برو خوش باش به مردیت،اما اگر روزی خود را به شکل من دراوردی دیگر مرد

 نیستی... من یک زن باقی خواهم ماند و در ان روز به هیچ کس نمیگویم ازتو مرد تر هستم اما خواهم گفت از تو

 قوی تر هستم..... در پس حجابم "حجاب"یک زن نهفته است با تمام احساسات زنانه ای که میتواند از تدابیر مردانه ی

 یک مرد قویتر باشد......**

مریــــ ـــــم | ۲۵ مهر ۹۲ ، ۲۳:۱۰

منم

حجاب

مرد

من

دختر

نظرات  (۱۲)

۲۶ مهر ۹۲ ، ۰۰:۴۷ محمد حسین خانی کوثرخیزی
بسیار عالی
مشتاق تبادل لینک
۲۶ مهر ۹۲ ، ۰۹:۴۸ حمید عابدینی
سلام
خیلی خیلی خوشحال شدیم از اشنایتون
وبتون زیباست، زیباترش کنید انشالله
موفق و منصور باشید
یاعلی
التماس دعا
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۱:۴۳ عباس عسگری
عالی بود
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۳ بی تو به سر نمیشود
تبارک الله
۲۷ مهر ۹۲ ، ۲۲:۰۶ سعید شفیعی علویجه
سلام خیلی خوب و قویه فقط اینجاش:

 و در ان روز به هیچ کس نمیگویم ازتو قویتر هستم اما خواهم گفت از تو

 مردتر هستم


اگه اینطوری بشه بهتره:

 و در ان روز به هیچ کس نمیگویم ازتو مردتر هستم اما خواهم گفت از تو

 قوی تر هستم


پاسخ:
ممنون از نکته ی خوبتون
و دقت نظرتون
انشا... ثابت قدم باشید
۰۱ آبان ۹۲ ، ۰۹:۳۶ چادری به رنگ کعبه

سلام.......از اینکه اومدی به وبم ممنون

پست جالبی بود....لذت بردم

۱۰ آبان ۹۲ ، ۰۹:۳۳ کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
سلام
احسنت بسیار زیبا نوشتین بزرگوار
موفق باشین

اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
اللهم ارزقنا شهاده فی سبیلک
رقص زلفت سر نی دیدم و با خود گفتم/ بین هفتادو دو سر کاش سری بود مرا
سلام دوست خوبم ایام محرم رو خدمت شما تسلیت عرض میکنم شرمنده دیر سر میزنم سرم خیلی شلوغ بود از حضور بسیار گرمتون صمیمانه تشکر میکنم بازم به وب من سر بزنید خوشحال میشم[گل]
خیلی قشنگ گفتی
۲۵ آذر ۹۲ ، ۲۳:۳۴ سید امیر علی حیدری
یادش بخیر سبیل می کشیدیم شبیه پدرمان شویم

و اکنون ابرو بر می دارند...! شاید می خواهند شبیه مادرشان شوند!!!
سلام علیکم
دعوتید ...
کاریکاتور یادش بخیر اون وختا | قسمت دوم

http://aseman313.ir/1392/10/22/yades-bekheir-2

مهمان رحمت خداست؛ پس منتظر حضورتان هستیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">